Mijn Gedichtendag

Morgen, donderdag 31 januari, is het Gedichtendag. Helaas breng ik die weer niet door in thuisstad Gent. Ik spoor naar Antwerpen om er om 11u in de etalage van boekhandel De Groene Waterman te zitten. Een ploeg van de VRT maakt daar beelden van. Die ziet u later die dag in Het Journaal.

Om 12u30 kunt u een uur lang genieten van koffie en croissants in de Permeke bibliotheek tijdens Donderdagen van de Poëzie. Johan de Boose interviewt me en ik lees wat gedichten voor.

Mogelijk ga ik daarna stadsPeter Holvoet-Hansen begroeten in de Tuin der Poëten. Weer zo’n prachtig initiatief van Peter!

Afsluiten doe ik uiteraard in de Arenberg waar om 20u de slotshow rond de Herman de Coninckprijs 2013 begint. De laatste trein, wanneer rijdt die ook alweer?

Over davidtroch

man van het woord | meneertje literatuur bij WISPER | Gents stadsdichter op rust
Dit bericht werd geplaatst in gedicht, Uitstapjes. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

