Spreekuur Gent-Sint-Pieters

Nee, storm liep het niet in het mobiel dienstencentrum aan Gent-Sint-Pieters toen ik er een uurtje spreekuur hield. Mijn zwart, geel, rood geklede medemens die ik vanuit de raampjes van de bus voorbij zag hollen, had duidelijk andere plannen. Toch had ik ook nu weer enkele aangename gesprekken. En aan het eind van die gesprekken stak ik de poëziepatiënt weer een geneesmiddelenvoorschrift toe. Meer, aan het eind van sommige gesprekken kreeg ik zelf iets toegestopt. Eerst een vertaling van mijn eerste stadsgedicht ‘gent en ik’ naar het Engels, daarna een naar het Zweeds. Laat die volgende spreekuren maar komen!

Over davidtroch

man van het woord | meneertje literatuur bij WISPER | Gents stadsdichter op rust
Dit bericht werd geplaatst in stadsdichter Gent. Bookmark de permalink .

Een reactie op Spreekuur Gent-Sint-Pieters

  1. Pingback: Stadsdichter houdt spreekuur… in 10 bibliotheken! | Blog Bibliotheek Gent

Geef een reactie

