je lippen

het liefst wil ik je lippen zijn.

de lipgloss die je laatst daar droeg,
die smaakte heerlijk goed,
die mag er zeker rijkelijk op,
die past er prima bij.

het mag ook zonder hoor,
het heeft allebei wel wat,
het maakt mij niet zo gek veel uit,
zo kieskeurig ben ik niet.

zolang ik maar je lippen ben
en jij je tong van tijd tot tijd
lekker langzaam langs me heen
laat glijden

– de gedachte doet me likkebaarden.

en als ik dan je lippen ben,
dan ben ik ook je kus.
en elke kus van jou die wil ik zijn,
die smaakt zo fantastisch zoet.

maar nu ik het bedenk,
doe toch maar liever niet.
laat mij mezelf maar zijn,

want als ik je lippen ben,
op wie moet je ze dan nog drukken?

ik ga niet zomaar in een donker steegje
met andere mannen kussen.

Over davidtroch

man van het woord | meneertje literatuur bij WISPER | Gents stadsdichter op rust
Dit bericht werd geplaatst in gedicht. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

