gesprek op de achterbank van een auto

mijn hondje zegt dat.
mijn mama zegt dat ook.
mijn hondje zegt dat jij naar school moet.
mijn mama zegt dat je op school flink moet zijn.
mijn hondje zegt dat jij in het toilet moet.
mijn mama zegt dat dat vies is.
mijn hondje zegt dat jij dood moet.
mijn mama zegt dat je hondjes geen pijn mag doen.

 

Over davidtroch

man van het woord | meneertje literatuur bij WISPER | Gents stadsdichter op rust
Dit bericht werd geplaatst in gedicht. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

